نحوه ی شناسایی فالوور فیک
نوشته شده توسط : mina

نحوه ی شناسایی فالوور فیک

یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است. اجازه بدهید کمی  این موضوع را برایتان بیشتر شرح دهم و شما را کاملا روشن کنم : فرض کنید شما با یک شماره کاملا مجازی اکانت یا پیجی در تلگرام یا اینستاگرام ایجاد می کنید و پیج اینستاگرامی  و یا کانال تلگرامی  شخصی دیگر یا خودتان را دنبال می  کنید و عضو می شوید. چون شماره مجازه است و این عضو یا فالوور عملا فیک است دیگر از بین نمی رود و تا مدت زیادی عضو این پیج اینستاگرام یا کانال تلگرامی  می ماند اما ممبر واقعی تلگرام و یا پیج اینستاگرامی  ممکن است که پیج را دیگر دنبال نکند و یا کانال تلگرامی  را ترک کند. پس ممبر و یا فالوور واقعی بدون ریزش نیست حتی اینکه بهترین مطالب را آن کانال یا پیج داشته باشد .

چون بعضی افراد کلا از بیس کار و حرفه شما خوششان نمی اید و آنفالو یا لفت می دهند. اما فالوور فیک همیشه ایست و ریزش ندارد. اما فالوور واقعی و داشتن ریزش بسیار بهتر و با ارزش تر از فالوور فیک و غیر واقعی است که ریزش ندارد ولی هیچگونه ارزش مادی و معنوی ندارد.

نحوه ی شناسایی فالوور فیک

داشتن اسامی  و عناوین غیر اصولی و عجیب و غریب: اگر دیدید که ممبر ها عضوهای یک کانال یا گروه تلگرامی  و یا پیجی اینستاگرامی  نام ها و عناوینی غیر متفاوت و بسیار شبیه به هم دارند و با تغییر بسیار کوچکی مجزا شده اند کاملا مطمئن باشید که این فالوور اینستاگرامی  یا ممبر تلگرامی  فیک بوده و غیر واقعی و فاقد ارزش است. و یا اینکه این ممبر و عضو مدت خیلی زیادی است که از آنلاین بودن آن گذشته است.

پس واقعا فیک و غیر واقعی است. البته این امکان وجود دارد که این فالوور اینستاگرامی  و یا ممبر تلگرامی  نام عکس و عناوینی درست و حسابی داشته باشند پس اگر باز هم اطمی نان کامل ندارید دیگر روش ها را امتحان کنید و مطمئن شوید که فیک و غیر واقعی و فاقد ارزش است یا واقعی و با ارزش خرید بالا.

اگر قصد خرید یک پیج اینستاگرامی  و یا کانال تلگرامی  دارید و از فیک و غیر واقعی بودن فالوور های آن پیج یا ممبر های آن کانال اطمی نان ندارید و قصد امتحان کردن و خاطر جمع شدن دارید پس به صورت رندم به اعضای آن پیج اینستاگرامی  یا کانال تلگرامی  پیام بدهید و حداکثر 1 هفته منتظر پاسخ دادن آن فالوور اینستاگرام و یا ممبر تلگرام باشید اگر ظرف این مدت نسبتا طولانی پاسخی نسبت به پیام شما دریافت نکردید پس مطمئن باشید که این فالوور اینستاگرام و یا ممبر تلگرامی  فیک و غیر واقعی و فاقد هیچگونه ارزش از جمل مادی و معنوی است.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: